Пазарът на храни за домашни любимци у нас възлиза на 150 млн. лв. годишно. Това отчитат от Mars Inc по време на пресконференция. Според данните на компанията, която е лидер в сегмента "котешка мокра храна в опаковки с единични порции" (47,4%) закупените количества за миналата година са близо 35 хил. тона. За тази година не се очаква промяна, тъй като този пазар бележи непрекъснат ръст в последните 10 години и към момента не се отчита промяна дори и по време на извънредното положение. В сегмента за лакомства и продукти за специална грижа за кучета компанията държи 38% от пазара
Пандемията от COVID-19 се отрази обаче на пазара на лакомства. За 2019 г. пазарът на дъвки в България достига над 20 млн. лв., но за тази година се очаква двуцифрен спад. Същото важи и за „импулсните продажби“ в категориите "Шоколад“, като основната причина, според компанията, е социалната дистанция. Въпреки сътресенията обаче Mars Inc продължава да държи близо 85% от пазара на дъвки, благодарение на бранда Orbit, който придоби преди 4 години.
През тази година дружеството пусна нови продукти на пазара - Snickers Crisp и Snickers Super+1. Mars разшири и портфолиото си от продукти за грижа за домашните любимци с бранда за хигиенни средства за котки Catsan. В началото на следващата година ще има ново попълнение и при дъвките, като на пазара ще бъде представен Orbit Refresher.
Компанията ще дари 20 милиона долара, за да допринесе за справянето с проблемите в света, предизвикани от пандемията. Конкретно за България дружеството дари почти 1,5 тона хранителни продукти на хора в нужда.